Asystent d.s obsługi wynajmu i organizacji wydarzeń
Zadania:
- praca w zespole realizującym usługi wynajmu pomieszczeń i sal szkoleniowych,
- bieżąca obsługa administracyjno-biurowa wynajmu,
- przygotowanie sal do wynajmu wraz z organizacją przerw kawowych,
- obsługa techniczna sal w trakcie wynajmu (także popołudnia i w weekendy),
- organizacja, przygotowanie wydarzeń (szkolenia, spotkania, warsztaty),
- udzielanie informacji o ofercie i dbanie o dobry wizerunek PARR/SIT,
- przyjmowanie zgłoszeń od Najemców, Klientów,
- obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych,
- przygotowywanie ofert oraz tekstów/relacji z informacjami o wydarzeniach,
- realizacja zakupów,
- inne prace biurowe i organizacyjne.
Wymagania:
- zaangażowanie, samodzielność na poziomie organizacji pracy i wykonywania zajęć,
- dokładność, sumienność i przywiązywania uwagi do szczegółów,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista i komunikatywność,
- umiejętność samodzielnego poszukiwania informacji i wyciągania wniosków,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość aplikacji i programów biurowych np. MS Office, programy do tworzenia i edycji grafiki komputerowej – mile widziane,
- prawo jazdy kat. B
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV),
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – wypełniony i podpisany załącznik do ogłoszenia o pracę pn. Obowiązek informacyjny administratora wobec kandydata do pracy – wzór poniżej.
Miejsce i termin składania dokumentów:
e-mail: sit@sit.slupsk.pl
termin: do 05 września 2023r. z dopiskiem „Oferta pracy – Asystent ”
Klauzula informacyjna RODO- rekrutacja